četrtek, 8. avgust 2013

Zakaj je prvih sobot prav pet?


V tem letu se slovenski verniki temeljito pripravljamo na ponovno izročitev Marijinemu Srcu. V ta namen smo od januarja naprej obhajali pet prvih sobot po fatimsko, z namenom zadoščevanja Marijinemu Srcu. Tako, kakor jih je sestri Luciji Marija ukazala širiti 10. decembra 1925.
Mogoče se je kdo vprašal, čemu prav pet sobot in ne sedem ali devet. To vprašanje si je zastavil tudi spovednik sestre Lucije.


Sestra Lucija se je takrat nahajala v mestu Tuy. Oče Goncalves, njen spovednik, ji je pisno predložil več vprašanj.  Tisti večer je molila, da bi na to vprašanje dobila odgovor in Gospod je ni pustil praznih rok.
Čez nekaj dni je takole odgovorila:

» Medtem, ko sem bila v kapeli z Našim Gospodom, v noči z 29. na 30. maj (vemo, da je imela navado obhajati sveto uro med enajsto in polnočjo, posebno ob četrtkih, po naročilu Svetega Srca v Paray le Monialu) sem prosila Našega Gospoda, da bi me razsvetlil o četrtem in petem vprašanju. Naenkrat sem se znašla bolj intimno v božji prisotnosti in, če nisem v zmoti, je to tisto, kar mi je bilo razodeto:



 'Otrok moj, razlog je preprost. Obstaja pet vrst žalitev in kletev proti Marijinem Brezmadežnemu Srcu.
1. Kletve proti Brezmadežnemu Spočetju;
2. Kletve proti njenemu Devištvu;
3. Kletve proti njenemu božjemu materinstvu z nepriznavanjem nje kot Matere vseh ljudi;
4. Kletve tistih, ki skušajo javno v srca otrok polagati brezbrižnost, prezir ali celo sovraštvo do te Brezmadežne Matere;
5. Kletve tistih, ki jo neposredno žalijo v njenih svetih podobah.'«
Najbolj žalostno je, da Naš Gospod Jezus Kristus takrat ni govoril le o razkolnikih in krivovercih.

"Na koncu bo zmagalo moje Brezmadežno Srce."

Ni komentarjev:

Objavite komentar

AdDominum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...