ponedeljek, 24. november 2014

Brezmadežno spočetje prebl. Device Marije



O prazniku Brezmadežne smo pisali že lani. Tam si lahko ogledate tekst razglašenja dogme in kratko zgodovino praznika. Za boljšo pripravo na četrtkovo sveto mašo prilagamo besedilo lastno sveti maši. Na voljo bo v tiskani obliki. Priporočamo še, da pogledate misalček za ljudstvo, ki ga dobite v zavihku "Prenosi". Predvsem pa spoved.

Brezmadežno spočetje preblažene Device Marije

Vstopni spev. (Iz 61, 10) Močno se radujem v Gospodu in moja duša se raduje v mojem Bogu; zakaj odel me je z oblačili zveličanja in me ogrnil s plaščem pravičnosti kakor nevesto, ki je ozaljšana s svojim nakitom. (Ps 29, 2) Poveličeval te bom, Gospod, ker si me sprejel in nisi dal, da bi se moji sovražniki veselili nad menoj. V. Slava Očetu …

Prošnja. O Bog, ki si z brezmadežnim spočetjem Device pripravil vredno prebivališče svojemu Sinu in ki si jo zavoljo smrti istega svojega Sina, obvaroval vsakega madeža, daj tudi nam, prosimo, da po njeni priprošnji čisti k tebi pridemo. Po istem Gospodu …

Berilo iz knjige Modrosti. (Preg. 8, 22-35) Gospod me je imel v lasti v začetku svojih potov, preden je kaj storil od začetka. Od vekomaj sem postavljena in izdavna, preden je bila zemlja. Ni še bilo brezen in že sem bila spočeta. Tudi studenci voda še niso privreli in gore s silno težo še niso stale; preden so bili hribi, sem se rodila; ni bil še naredil zemlje, ne rek in ne tečajev zemeljskega kroga. Ko je napravljal nebo, sem bila poleg; ko je z natančno postavo in krogom obdajal brezna; ko je zgoraj utrjeval ozračje in tehtal studence voda; ko je obkroževal morje z mejo in dajal vodam postave, naj ne prestopajo svojih krogov; ko je pokladal zemlji dno: tedaj sem bila pri njem in vse z njim utrjevala; veselila sem se dan za dnem in se ves čas pred njim igrala, igrala na krogu zemlje in moje veselje je biti s človeškimi otroki. Zdaj torej, otroci, poslušajte me: Blagor njim, kateri se drže mojih potov! Poslušajte nauk, bodite modri in ga ne zametujte! Blagor človeku, kateri me posluša in čuje pri mojih vratih vsak dan ter pazi pri podbojih mojih duri! Kdor mene najde, najde življenje in prejme zveličanje od Gospoda.

Stopniški spev. (Jdt 13, 23) Blagoslovljena si, Devica Marija, od Gospoda, najvišjega Boga, pred vsemi ženami na zemlji. V. (It. 15, 10) Ti slava Jeruzalema, ti veselje Izraela, ti čast našega ljudstva. Aleluja, aleluja. V. (Vp 4, 7) Vsa si lepa, o Marija, in izvirnega madeža ni na tebi. Aleluja.

Evangelij. (Lk 1, 26-28) Iz svetega evangelija po Luku. Tisti čas je bil angel Gabrijel od Boga poslan v galilejsko mesto, imenovano Nazaret, k devici, zaročeni možu, ki mu je bilo ime Jožef, iz hiše Davidove, in devici je bilo ime Marija. Ko je prišel angel k njej, je rekel: »Zdrava, milosti polna, Gospod je s teboj, blagoslovljena si med ženami!«

Darovanjski spev. (Lk 1, 28) Zdrava, Marija, milosti polna, Gospod je s teboj, blagoslovljena si med ženami, aleluja.

Prošnja nad darovi. Sprejmi, Gospod, zveličavno daritev, ki ti jo darujemo na praznik brezmadežnega spočetja blažene Device Marije, in daj, da se bomo tako, kakor o njej priznavamo, da je bila s tvojo milostjo obvarovana vsakega madeža, z njeno priprošnjo rešili vseh grehov. Po Gospodu …

Obhajilni spev. Veličastno je, kar je povedano o tebi, Marija; zakaj velike reči ti je storil on, ki je mogočen.

Prošnja po obhajilu. Skrivnosti, ki smo jih prejeli, Gospod, naš Bog, naj v nas zacelijo rane tistega greha, pred katerim si po posebni milosti, obvaroval brezmadežno spočetje blažene Marije. Po Gospodu …

Ni komentarjev:

Objavite komentar

AdDominum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...